Objednávky od 17. 12. 2024 budou expedovány začátkem ledna 2025.

Reklamace zboží

Mrzí nás, že se něco pokazilo a není to v pořádku. Ale nebojte, uděláme vše pro Vaši spokojenost.

 Reklamace zboží:

Před odesláním reklamovaného zboží z našeho e-shopu vás prosíme o následující postup:

I. Nejprve nás informujte o problému prostřednictvím kontaktního formuláře ZDE. Je možné, že se nám podaří záležitost vyřešit bez nutnosti zaslání výrobku zpět.

II. Pokud se nám nepodaří problém vyřešit během počáteční e-mailové komunikace,
postupujte podle následujících pokynů pro zaslání výrobku k reklamaci:

1. Stáhněte si reklamační formulář v PDF

2. Vytiskněte formulář, vyplňte a podepište

3. Připojte daňový doklad / fakturu

4. Formulář s daňovým dokladem vložte do balíku

5. Odešlete na naší adresu, bez dobírky. Adresa je: Elsker s.r.o., Květná 26, 572 01 Květná

 

Více informací, pokud máte k reklamacím otázky, napište nám.

Zároveň s tím máte k dispozici Obchodní podmínky, kde naleznete veškeré informace.